Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

🔍 So let’s find the Context! Trendy i sygnały zmian. Jak je zauważać, analizować i wykorzystać w swoim biznesie

27 maja 2021 @ 11:00

W czasach pandemii doświadczyliśmy wielu zmian, które dokonywały się w przyspieszonym tempie. Umiejętność reagowania na nie jest obecnie jedną z podstawowych kompetencji w każdej branży. Potrzeby, wartości i okoliczności życia naszych Klientów i nas samych zmieniają się każdego dnia. Złotym Graalem biznesu jest odpowiedzieć wcześniej niż inni, rozwiązaniem, które zaspokoi te potrzeby, uśmierzy bolączki i przyniesie wyjątkowe korzyści klientom. Obserwacja trendów i sygnałów zmian, ich analiza i rozumienie, nie jest tajemniczą umiejętnością, ale wynikiem określonego sposobu myślenia, zbierania informacji, aktualizowania przekona i zadawania pytań, którego można się nauczyć i praktykować, by tworzyć lepsze produkty, usługi i doświadczenia. Podczas spotkania Katarzyna przybliży aktualne trendy oraz opowie, w jaki sposób wykorzystywać sygnały zmian w biznesie.

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

Obserwuje, analizuje i wykorzystuje trendy do tworzenia zmian w firmach i projektowania produktów, usług i doświadczeń dostosowanych do zmieniających się potrzeb i wartości użytkowników.

Wspiera swoją wiedzą projektantów, managerów firm produkcyjnych i usługowych oraz przedstawicieli jednostek samorządowych.
Uczy, jak dostrzegać trendy, rozumieć ich wpływ biznesowy i dostosowywać usługi do zmieniających się oczekiwań klientów.
Prowadzi wykłady, szkolenia, warsztaty oraz relacje z targów branżowych.
Opracowuje raporty dotyczące trendów konsumenckich i wzorniczych.
Współpracuje jako konsultant i trener creativity thinking z Concordia Design w Poznaniu.

Historyk sztuki, pedagog, kurator, wykładowca historii sztuki i designu w szkole wzornictwa School of Form – Uniwersytet Humanistyczno-społeczny SWPS w Warszawie i Collegium da Vinci w Poznaniu.

After Meeting, start: 11.50

Spotkanie z Aldoną Słapą, Senior Decor & Product Manager, liderką projektu Nowej Kolekcji Pfleiderer Mood Stories na lata 2021-2024. Aldona jest specjalistką w zakresie brandingu, odpowiedzialną za tworzenie ofert wzorniczych i rozwój produktów. Podczas spotkania z Katarzyną Briks oraz Sylwią Hull-Wosiek opowie w jaki sposób obserwuje trendy rynkowe i przekłada je na konkretne nowatorskie rozwiązania biznesowe. 

Szczegóły

Data:
27 maja 2021
Godzina:
11:00

Organizator

Lab150
Scroll to top